Central park!

I söndags började jag med en hiphop klass med Ephrat Asherie. i början var mina ben as sega! Inte kul. Det blev bättre iallafall. Den klassen var riktigt rolig. I slutet när man skulle köra igenom dansen kände jag det verkligen det kändes jättekul! Efter den gick jag och Tilde till Central park för att äta våra delikata sallader vi hade gjort på morgonen. Det blev lite kyligt efter ett tag när det började blåsa, kom någon regnskur med men det var inte så farligt. När vi kom tillbaka skulle vi ta hiphop med Jamie. Precis när jag gick in i rummet och satte mig ner började det bara rinna näsblod helt random, det ville inte sluta heller. Det var lite scary. Körde den klassen sen efter ett tag men skulle ha tagit en till men signade ut ifrån den. 
 
Här kommer lite bilder från dagen!
 
 


» Linn

Trist me näsblod..e ju inte så lätt att träna med. Fina bilder...å nice outfit!

Svar: Tack så mycket!
Martin

2013-04-03 // 09:16:35

Mysigt med egen matlåda i Central park. Ett tips knip hårt om näsan om det börjar blöda igen. Det brukar funka. Hoppas att det var en engångshändelse. Kram

Svar: Okej! Det ska jag tänka på. Det hände bara två gånger som tur var. Kram
Martin

2013-04-05 // 21:18:00

Mysigt med egen matlåda i Central park. Ett tips knip hårt om näsan om det börjar blöda igen. Det brukar funka. Hoppas att det var en engångshändelse. Kram

2013-04-05 // 21:18:07
» Mamma

Det här lästa jag stolt när jag var i Italen, tänk vad husliga ni är, Kram!

Svar: haha jadu;) Kram!
Martin

2013-04-07 // 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback