Igår/idag

Igår dansade jag en hiphop klass, dock den sista med Leslie Feliciano buhu. Det gick bra och han tyckte att jag hade utvecklats mycket under tiden då jag tagit hans klasser. Det var lite kul tyckte jag. Jag tog en bild med honom efter klassen som ett litet minne. Efter de gick jag och Tilde till central park i det fina vädret. Vi tänkte kolla in ett zoo som fanns där men det gick sådär, det var nämligen stängt. Vi hittade ett fint berg att sitta på istället med en väldigt fin utsikt. 
 
Vi gick till central park idag också för ett nytt försök med att komma in på zoot och det gick bra. Först åt vi på berget som vi satt på igår sedan gick vi in och kollade på alla djuren. De hade isbjörnar och de skulle vara lite häftigt att se tyckte jag men de syndes inte till, det var förmodligen för varmt. Vi fick däremot se kan vara ett av jordens coolaste djur, pingviner.. Rätt tuffa är de. Sedan fick vi se en liten uppvisning. De hade sjölejon där och när de fick mat gjorde de det med en konst. Det blev lite cirkus av det, de hoppade, lekte med bollar, klappa händerna, ja allt möjligt, ashäftigt!
 
 
 
 


» Mamma

Vilka fina bilder ! Ses snart, kram

2013-04-28 // 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback