Some videos !

Idag tog jag min tredje stepping klass och det blir bara roligare och roligare tycker jag. I början blev man glad om man hängde med på nästan allt för det går så snabbt. Men idag var det riktigt kul när man satte koreografin. Vi gjorde även en liten "Mix" som det kallas, det får ni se på videon vad det är. Idag tog jag även en klass för Mr "Q" han är bara för rolig. Det var en street jazz/funk klass. Han är en sån skön människa, riktigt bra start på dagen! 
 
Över till steppingen, den första videon är från första gången och den andra från idag.
 
 


Gör en undersökning till min blogg.

Vilken sötsak äter du helst när du är sötsugen?

2013-02-28 // 10:40:39
» Jonna

Skit bra!

Svar: Tack! Syns inte jättebra men är där x)
Martin

2013-03-06 // 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback