Big thing!

Idag började jag med en housklass. Det gick helt okej tyckte jag kändes rätt bra. Det är samma lärare som jag har på breakingen och det känns som att hon kommer ihåg mig. Det är rätt skönt för får lite extrahjälp ibland om det behövs. Men det var skoj!

Sedan gick vi till busstationen för att köpa new bussticker för nästa månad. Tänkte ja en lockingklass idag vid halv åtta men det blev lite ändrade planer. Det var en på isvp (programmet på bdc) som fyllde år idag så vi skulle ut och äta på kvällen så satsade lite idag. Det blev en Int klass det är snäppet över advance beginnger som jag brukar ta. Det är räknat på att man ska ha dansat i 8-10 år. Den klassen gick rätt bra ändå men det gick snabbt och det var Full Fokus heela klassen. Var helt slut efter den.

Efter den skulle jag vänta på Tilde för vi skulle mötas och gå till resturangen sen så gick lite på stan. Då var det en dum bil som backa på mig det blev inge värre än ett litet märke av mitt armband på handleden. Den backa alltså på min handled på armbandet så det blev mosat men jag lever och mår bra. Sen gick vi och käka för Hulda fyllde 21 år! Det var riktigt trevligt.Vi blev nog en 15-16 st så det var roligt! Nu blire sova ska upp tidigt imorgon!



åhhh, så härlig bild! wish I was there :)

Svar: Du får åka hit!:) det äe awesome!:)
Martin

2013-03-05 // 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback