Blackout?

Idag blev det två hiphop klasser det började med en för Jamie. Den klassen var svårare än den jag tog i söndags med honom men jag tycker det är roligt med lite utmaningar. Hans klasser är så pass roliga ändå så det gör inget om det är någe som inte sitter helt. Han bara kör och han är en ny favoritlärare.

På eftermiddagen blev det en klass för Jared Jenkins. Den klassen var riktigt rolig och gick riktigt bra. Hela koreografin satt när vi gick igenom den. Men i slutet vet jag inte vad som hände. Allt bara försvann och det var inge kul. Hans klass var rolig men slutet blev lite kaos för min del. Ska ändå ta han igen och då ska det sitta!

Give me summer! Idag spöregna det nästan hela dagen men kom iallafall ihåg paraplyet!



» Linn

Regn..här är det soligt men kallt. Hoppas ni får lite vår väder snart. Träna på! Jag är impad över alla olika klasser du tar. Bra jobbat!

Svar: Jaha skönt med solen iallafall :) Jag kör på har dock fått lite ont i halsen hoppas det går över !:) Tack så mycket!
Martin

2013-03-13 // 09:20:44
» N

Har alltid velat åka till New York! Hoppas du trivs :)

Svar: det borde du göra det är aawesome här, jag stortrivs !:)
Martin

2013-03-13 // 10:48:06

sv: tack!! :)

2013-03-13 // 11:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback