Central park!

Idag började jag med en street jazz/funk klass med mr "Q", en favoritlärare. Han är också en av de lärarna som bara kör och gör hela koreografin till typ en show. Han har alltid ingångar till platserna man ska stå på i antingen ett eller flera steg. Det tycker jag är lite kul. Klassen gick asbra och det var galet varmt. Solen låg på på fönstrerna mot danssalen och den är inte så jättestor den vi var i heller men det var bara att köra iallafall!
Nästa klass var stepping med Victor Sho. Jag har helt fastnat för steppingen, det är askul! Hoppas att han lägger upp videon från klassen sen. Har dock fått lite ont i halsen och hööve.. Blir att sova nu och hoppas det är bra imorgon!


När det var färdigdansat blev det en liten trip till Central Park. Den parken är så fin men man önskar ändå att man var här när alla träden var gröna och allt blomma. Det hade nog vart häftigt att se. Här kommer några bilder från parken! Det var sjukt mycket ekorrar där också, blev några bilder på de också och här är en av de.



» Sofia

New york?

Jag var där och kom en halv meter ifrån en ekorre, dom är jätte söta!

2013-03-16 // 08:15:37
» Sofia

Hahah, nu såg jag att du skrev att det var i new york!

Svar: Haha okej ja de va överallt i central park:p
Martin

2013-03-16 // 08:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback