Riktig contemporary, daamn yea!

Idag tog jag contemporary/floorwork igen med Ashlé Dawson. Den var rätt kul sist när vi gjorde koreografin på golvet. Har aldrig dansat modernt tidigare så det var lite lagom att börja med tyckte jag. Dock var det lite annorlunda idag. Vi började med lite steg nere på golvet på uppvärmningen men inte koreografin inte. Det var vanlig modern. Stegen hängde jag med på jag vet dock inte om det såg bra ut haha. Det var rätt kul iallafall. Sen blev det att åka hem och fixa mat. På eftermiddagen blev det en hiphopklass med Mel Charlot. Den var rätt girlie men den var helt okej. Fick lite ont i huve mit slutet så skynda mig till bussen för att ta en som gick 20 min efter klassen. När jag väl kommer dit är det aslång kö för alla bussar sitter fast i trafiken runt tre, fyra och fem tiden. Fick nästan stå hela vägen hem också och busschaffuören körde som jag vet inte vad.körde fel och stannade varannan meter typ.



» Linn

Modernt! Nice.

Svar: Mja värt att pröva !:)
Martin

2013-03-20 // 08:12:44
» Linn

Har ni sett "naked cowboy"? Kanske kompis me påskhare-tjejen:) finns så många udda roliga människor i N.Y

Svar: haha ne får kolla upp de ;) ja det verkar ju så !:)
Martin

2013-03-20 // 09:29:49
» Petra

Inspirerande blogg! :3

Svar: tack så mycket !;)
Martin

2013-03-20 // 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback