Vilket kap!

Idag gick jag på stan lite innan dansen då blev det ett par nya skor! Jag fick de för ett mycket billigare pris än va de skulle kostat. Först frågade jag då sa han 100 när han skulle hämta min storlek. De passade inte riktigt så tog en lite större. De satt riktigt bra. När jag skulle betala de sa han att jag skulle få de för 80 och då blev man ju inte ledsen. Till och med de som stod i kassan tyckte det var billigt. Så det blev ett riktigt kap.

Sedan gick jag till broadway och väntade på min klass med Tilde. Vi var ju inte emsamna. Salen var typ helt smockfull! Det var inte kul. Det var en hiphop klass. Det var med Brian Nicholson och han skulle tydligen åka iväg ett tag då är det klart att många vill ta den. Den gick sådär, vi satt på knäna och greja i början och det var inte så skönt. Men det gick och skoj vare.

Här är mina nya godingar!



» Sofia

snygga!

Svar: Tack så mycket!
Martin

2013-03-06 // 10:09:02

Dope skor!

Svar: Lovely!
Martin

2013-03-10 // 17:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback