Torsdag/fredag.

I torsdags blev det att gå upp tidigt för att ta en contemporary/floorwork. Den klassen tycker jag om och det känns som att den bara går bättre och bättre! Det är lite roligt eftersom att jag inte ens trodde att jag skulle ta någe annat än hip hop typ. Sedan blev det en street jazz klass med Jared Jenkins. Jag tycker verkligen om hans stil. Här kommer ett klipp från hans tidigare klasser!
 


» Linn

Kul att du vågar brädda dig..betyder floorwork att det mest e nere på golvet?

Svar: Ja det är lite kul att dansa lite annat också. Ja det kan man säga. Mest golvet men även lite stående.
Martin

2013-04-03 // 09:23:44

Fint filminslag!

2013-04-05 // 21:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback