Alla hjärtedagen !

Igår va det slla hjärtans dag och då var jag och Tilde ute och käka. Hon sa till mig att hitta en resturang men det vsr inte så lätt. De flesta matställena häromkring som man ser är bara snabbmatställen. Efter ett tag gick jag och frågade en polis om han visste någon bra. Han sa nån gata så gick dit och kolla men det var typ bara en pub så fick leta vidare. Efter ett tag hittade jag en italensk och den fick de bli. Jag hade reserverst bord till halv sju för att vi skulle hinna dansa sen vid nio. Det var en trevlig resturang och det var fullt hela tiden när vi var där. Dock var det nog inte det bästa att dansa direkt efter för då foick man så klart ont i magen. Men annars var kvällen trevlig!

Lite bilder från när vi käka.



» Tilde

Yey! :D

2013-02-15 // 19:11:57
» Tilde

Yey :D

Svar: :D:D
Martin

2013-02-15 // 19:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback