Dance time igen!

Det blev ju ingen dans i lördags så fick ta igen det lite igår. Jag tog tre klasser, två hiohop och en dancehall.
Den första klassen jag tog var för Ryan Davis och han var asbra som lärare tyckte jag. Gick verkligen igenom allt många gånger och så. Det som var lite synd var att vi inte dansade så mycket till musik. Han bara öste på och gick nästan igenom allt på en gång. Men det är bland de bästa lärarna jag haft hittills.

Den andra hiphopklassen jag tog var också för en ny lärare. Han hette Ants Boogie/ADubz eller vet inte om han heter så eller om det är någon grupp haha. Men den var också asrolig! Det var rätt många så varmt blev det.

Sista klassen jag tog var dancehall. Det var samma koreografi som vi hade i torsdags men det var mycket roligare igår. I torsdags var det i en mycket mindre sal och mindre folk. Men igår vare tvärt om! Det var asroligt för alla gick verkligen all in! I slutet splittade de upp gruppen i två sen skulle vi köra dansen mot varandra. Det var askul!



Fin blogg, allt bra? :)

Kram!

Svar: tack ska försöka göra den lite roligare hade jag tänkt, rätt ny så :P jadå det är bara fint hur är det själv ?=) kram
Martin

2013-02-18 // 18:40:47

Härligt färgglada skor

Svar: jaa jag älskar dem :D
Martin

2013-02-20 // 22:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback