Ny shopping!

Igår blev de yttligare lite shopping! Tänkte att jag skulle försöka hitta lite nya affärer som jag aldrig vart på. Det gick väll sådär, det man hittar är bara massa souvenirbutiker och tjejbutiker. Efter ett tag blev jag hungrig och satte mig på donken. När man skulle välja dricka fick man välja i en automat. Det var de vanliga cola fanta sprite osv. Sen när ja klicka på cola kom alla smaker som fanns upp! Då blev det såklart vaniljcola! Det är såå gott och såå länge sen man drack. Efter de hittade jag Ett linne på Urban outfitters och en par shorts i mjukisbrallor, asskönt att dansa i!

Sen var de dax att göra lite nytta. Blev att gå till BDC och ta en hiphopklass. Det gick bra, dock samma koreografi som han hade förra veckan men då kom man iallafall ihåg en del.

Efrer klassen skulle jag gå till Forever 21 där jag skulle köpa en jeansjacka. På vägen dit fick jag syn på en butik med massa roliga mobilskal. Gick in där de va assnygga dock bara till iphone 5.. Precis när ja skulle gå vidare såg jag att de hade ett par hörlurar kvar. Precis såna jag har letat efter. Det blev ett par såna på vägen också. Här är lite bilder på mina inköp, är mycket nöjd över mina köp!



» EVITA

Fina grejjor! :)

Svar: Tackar så mycket!:)
Martin

2013-02-27 // 18:37:08

Vilken bra smak du har vaniljcola o supersnygga kläder! Ha en bra dag! Kram Ann-Marie och Kalle

Svar: Ja det är supergott! Tack! Det har jag alla dagar och detsamma! Kram
Martin

2013-02-27 // 19:54:37

snyggt

Svar: Tack!:)
Martin

2013-02-28 // 19:41:22

gillar linnet, svincoolt!

Svar: Tack så mycket!:)
Martin

2013-02-28 // 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback