Lovely!

Igår tog jag bara en klass och det var med Jamie Jackson och hans klasser är ju bara lööövely! De är så sjukt roliga och nu när jag kan ta int =8-10 år är det så kul det känns som att jag utvecklas massa! Det känns så kul för han har bara två i veckan och jag vill verkligen lunna ta båda hans. Sedan blev det inte så mycket mer igår.

Idag skulle jag ta två klasser hade jag tänkt. Stepping och en hiphop men så blev det inte. Jag tog steppingen där var det en annan lärare och han var jätteflummig. Ryhan Johnson hette han. Han är tydligen alltid så men jag tyckte om hans klass! Den gick bra och idag var det första gången läraren valde mig i slutet när bara vissa får visa upp koreografin. Det var jättekul! Sedan väntade jag en och en halvtimma för att jag skulle ta en hiphopklass med La John. När kag skulle signa in var det tydligen fullt även fast det inte var det(tyckte jag). Jag såg lite av klassen och då såg jag att jag hade fått plats.. Då gick jag och tröstshoppade ett par blåa chinos(bild kommer). Nu blire sova ska upp tidigt imorgon och försöka mig på mordernt igen. Goodnatt!

Undra hur min fina bil kommer att må efter tre månader hemma i kylan utan mig.



» Linn

Kul att du blev utvald..en skön boost efter all träning kan jag tänka mig..ja tiden tickar på å snart e du/ni hemma igen. Nice för oss i kalla Svedala...vad kommer du sakna mest? Have a good day!

Svar: ja verkligen! ja det har gått så snabbt här helt sjukt. Kommer nog att sakna dansen mest men staden är också underbar.
Martin

2013-03-28 // 12:37:56
» Mamma

Vad roligt :) lilla bilen har det gott i garaget, men saknar ju förstås dig lika mycket som vi andra kram

Svar: jaha vad bra:) saknar er med kram
Martin

2013-03-28 // 21:54:31

Kul att bli utvald! Du är modig och superduktig som provar på lite olika dansstilar. Glad Påsk!

Svar: Tack så mycket! Det känns riktigt kul nu! Glad påsk på er med!:)
Martin

2013-03-30 // 09:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback