I väntan...

Nu sitter jag här med detta trevliga sällskap i vätan på att min sista klass för idag ska börja. Såklart breakingen. Den enda breakingklassen de har är 21.00-22.30 på fredagar. Ja det är lite segt men helt klart värt det iallafall. Tidigare idag har jag dansat hiphop för en ny lärare som ja aldrig tagit klass för. Hans stil var lite to girlie men det var helt okej. Kanske var för hans favoritmusik var Britney Spears. Den var även en av hennes låtar vi dansa till. Jag tog även min första poppingklass idag och det var roligare än vad jag trodde! Det kommer det nog bli mera av här nere. Aja bara 50 minuter kvar till klassen börjar nudå, börja tagga till!
 


Kul att få läsa din blogg. Mycket som händer..kram Ann-Marie

Svar: Tack vad roligt att du tycker det! Kram
Martin

2013-02-23 // 10:20:07
» Emma

sv: tack! :)

2013-02-23 // 13:25:50

sv: Ja det var det också, haha ;)

2013-02-23 // 16:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback