Kändisar på Broadway!

Idag när jag kom till BDC det många utanför en sal och kollade på en klass. Det var avancerad hip hop det vill säga svåraste hiphopen. Då trodde jag det bara var för det så jag ställde mig också och kolla på. Efter ett tag tyckte jag att jag kände igen läraren men kunde inte komma på vem det var. Det gjorde jag dock inte heller för sedan gick jag in på klass och det blev street jazz/funk och det var roligt. Det var med the one and only mr "Q". Jag tycker om hans klasser för han är så rolig och härlig och bara går all in. Han kände igen mig sen i måndags då jag tog hans hiphopklass så det var lite roligt. Funderar på att ta en del klasser för honom för han är gästlärare till slutet av mars.
 
Efter klassen ringde mat och sovklockan eller får bli mat dans och sovklockan nu tanke på att jag dansar så pass mycket. Det blev att käka någe lätt förr jag skulle ha en till klass 1,5 timmar efter och man vill ju inte få håll. Det fick då bli cheesburgare och äpple haha. Sedan var det dax för kroppsmördardansen oj var illa det lät haha. Det vill säga stepping. Man får ju lite ont men kul vare! 
 
Nu på kvällen efter maten kom jag på att jag skulle kolla upp vem läraren var och det visade sig att det var "Eddie" från Step Up Revolution. Det var lite coolt! Det är inte varje dag man ser kändisar, även fast jag inte visste det då men iallafall! Här kommer en koreografi av honom.
 


Riktigt coolt att du bor i New York! Jag har alltid velat åka dit. Det måste verkligen finnas allt där, va? :)
sv: Ja, visst var han riktigt söt! :)

Svar: Jaa asså jag har inte hunnit kollat runt så mycket än jag har typ dansat och vart på en outlet haha:p men ska väll försöka se lite mera av landet ändå!:) men det är riktigt kul att leva här och så, så det borde du prova!:)
Martin

2013-02-21 // 12:02:01
» Elin

Fin blogg! Tänkte om du kanske skulle vilja ställa en fråga eller fler i min frågestund på min blogg? Skulle vara jätte snällt Isf! Kram. http://elinjunk.blogg.se/2013/february/fragestund.html#comment

Svar: Tack! Det kanske jag kan!:)
Martin

2013-02-23 // 09:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback