What happend?

Jo men visst kom vi fram till Bronx den där kvällen. Dock så låg tunnelbanan 17 kvarter bort så vi fick gå dit i regnet. Det var inga battles med och det tyckte jag var lite synd. Det var olika grupper som tävlade. Vissa hade bara uppträdanden och vissa tävlade och de hade olika formationer och så och det var lite kul att se.

Igår tog jag tre klasser två hip hopklasser. En med Ryan Davis, en av favoritlärarna och sedan blev det en med Ant Boogie. Jag tycker det är lite konstigt att de flesta lärarna kommer sent till sina klasser varje gång och att de tar det lugnt när de väl kommit istället för att köra igång. Det tycker jag är lite tråkigt. Sedan på kvällen blev det en dancehallklass som jag tog förra söndagen men vilken skillnad det var igår. Inte alls lika kul eller samma drag som sist det var lite synd.

Här är ticketsarna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback