Armdans joorå!

Igår blev det att ta en hiphop med Leslie Feliciano och den gick bra tycker jag. Sedan blev det en street jazz med Jared Jenkins, ännu en favoritlärare måste jag säga! Även fast vi bara dansade med armarna i den koreografin så var det roligare än vad man trodde. Vi rörde benen två gånger i hela dansen men det gjorde inget. Först tänkte jag att det inte skulle vara så kul eftersom vi skulle stå stilla. Men det var som en vanlig klass lika kul som alltid!

Även påskharen var ute igår, i god tid och allt!



» Linn

Kör hon påskhare-looken everyday? Blir nyfiken på vad hon jobbar me...

Svar: Det vet jag inte har bara sett henne en gång, jaa :)
Martin

2013-03-20 // 08:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback