En riktig buffet!

Idag blev det för en hiphop klass med Leslie Feliciano och den gick riktigt bra! Det var inte så många som gick på den och han har alltid största salen. Det är riktigt skönt att få plats istället för att trängas med alla. Efter den skulle jag och Tilde äta någe förutom mc donalds, rätt ofta det brukar kunna bli det när det ligger nära skolan. Vi hittade en Italiensk buffet som var riktig bra ! Efter de blev det en till hiphop klass med Ms Vee. Hon är lite speciell. Rätt skrikig av sig med klassen gick bra iallafall.

Här är maten från idag och en glad tjej!



» Linn

Åh där har jag oxå varit! Så gott. Härligt sällskap har du oxå. Krama henne från mig.

Svar: Jaså, det var det verkligen ! Det är det finaste sällskapet man kan få ! det ska jag:)
Martin

2013-03-12 // 10:26:00

Snygg blogg! :)

Svar: Tack så mycket !:)
Martin

2013-03-12 // 11:45:18
» Mamma

Bravo Forza Italia

Svar: självklart !
Martin

2013-03-12 // 21:09:39

Mumsigt :>

Svar: Jaa:)
Martin

2013-03-14 // 10:10:15

gott!

Svar: Det var det!
Martin

2013-03-14 // 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback