Halvjobbig morgon..

Imorse var vi uppe i tid iallafall. Det blev att lyxa till det med mian nya vita skor idag. Tog det lite lugnt och gick till bussen. Vi var på andra sidan vägen så vi såg bussen en minut innan den skulle åka. Då åker den bara.. Vi sprang som galningar efter den och såklart snöade det också. Den fick typ stanna i varje stoplyse sen när vi var strax bakom den åkte den iväg. Vi sprang tp 15 kvarter sen gav upp. Det går 2 andra bussar så tänkte vi att vi kunde ta en av de till ett  ställe där det går massa bussar från. När vi hade åkt ett tag på den så stannar vi vid ett stoplyse. Då får vi syn på våran buss(som åker en annan väg) så vi sa till busschaffuören att vi måste på den där bussen. Hon släppte av oss och vi sprang åter igen som galningar mot rött men på bussen kom vi! Rätt jobbig morgon men vi kom på bussen till slut.
 
Väl framme på BDC provade jag något jag aldrig trott att jag skulle. Tog en Contemporary Floorwork. Har endast tagit en Contemporaryklass i hela mitt liv. De har inga Basic klasser för mordernt, Basic = 0-2 år så fick ta en beginner. Tänkte inte så mycket mer på det efter denna morgon förän jag var på väg till klassen. Då kom jag på att den nivån ligger på 2-5 års träning, tänkte daaaaaamn jag är doomd.. Men det gick faktiskt helt okej och det var roligt också ! Sen tog jag en houseklass med Ephrat Asherie. Det gick bra hon hade även lite styrka med idag och det var skönt. 
 
Nu på kvällen blev det lite fotokväll. Lite halvgalet sådär va!
 
 


» Tilde

Finaste du!

Svar: Duu med!
Martin

2013-03-08 // 04:28:21
» Linn

Va kul att du bloggar!

Svar: Tack! Försöker hänga med i det så familjen vet vart jag håller hus!:)
Martin

2013-03-08 // 20:05:01
» Hanna

Sv: Tack så mkt Martin! :)

2013-03-09 // 02:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback