Inte min grej

Igår var jag och Jasmine och letade present till Linnea på stan eftersom hon fyller 20 år idag. Det blev att lukta ihjäl sig på säkert 20 olika krämer och prylar nere på Victoria secret. Det var inte min grej. Ganska så jobbigt i näsan efter ett tag, alla började lukta likadant. Hitta till slut ett par stycken. Sedan blev det att äta lite och gå till BDC. Det blev en hiphopklass med Jamie Jackson. Han klasser är underbara och igår gick det dessutom asbra! Känns som det bara går bättre och bättre nu och det gillas! På källen kollade jag på Performans project där folk från programmet uppträdde på skolan, det var bra.

Blir en glad bild!:)



» Linn

Kul att det flyter på å känns bra på klass. Tummen upp å kör på.

Svar: det gör jag !
Martin

2013-03-25 // 22:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback