Lite allt typ

Nu har jag inte hunnit blogga på några dagar men de klasserna jag tagit är . Stepping med Victor Sho och street jazz/funk med Q i onsdags gick jättebra båda två ska länka video sen för Victor har lagt upp en video från tidigare

I onsdags mellan klasserna var jag och Tilde ute ett tag för det var så fint väder. Vi gick ända ut till kajen, det ligger en jättestor millitärbåt där. Det var ett museum på båten också. Det hanns inte med att kolla på för vi var tvungna att äta mellan klasserna och vi hade bara en och en halvtimme. När vi hade dansat klart skulle vi åka upp i ett torn som hyresvärden hade tipsat om. Det var gratis också så det lät bra tyckte vi. Drt gick bra att hitta det men man fick tydligen inte åka upp i det. Det hade vart avstängt sedan 1945, weird! Det tyckte man nästan att hon borde haft koll på eftersom att hon har bott här i 30 år. Well well blev ett par nya shoes iallafall! Har kollat på de sen vi åkte hit. Kostade 70 dollar från början tyckte de va lite mkt men fick de för 40 då och det gillas!

Igår tog jag en houseklass med Ephrat Asherie. Det gick rätt bra. Det som var lite kul var att Robert Taylor JR också var med på den klassen! Sedan blev det en street jazz med Jared Jenkins. Den gick också bra det känns som att det går bättre för mig nu och de gillas!

En liten kvällsvild utöver staden från igårkväll.



» Linn

Vilken bra dag!! Låter hur trevligt som helst..lite av varje. Fina bilder. Gillar skorna..nice till våren.

Svar: Jadå det var det dock blåsigt som alla andra dager men det är man van vid nu. Ja men precis !
Martin

2013-03-24 // 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback