Trött igår, hmm ja

Igår var jag riktigt trött, somnade på bussen på vägen in till stan. Vaknade med ett litet ryck och gubben som satt brevid mig kollade på mig lite weird sådär. Det blev iallafall att ta en steppingklass och en hiphopklass igår. Våran steppinglärare var på någon audition så vi hade en annan. Det var en av de som var med och uppträdde på den dansföreställningen vi kollade på. Det var lite "power" i hans dans har videon på min facebook han la bara upp den där och inte på youtube så kan inte länka. Hans crew som han uppträdde med heter The Players, players stod för något men jag minns inte vad det var.

Sedan tog jag en hiphopklass för Leslie som jag tog mycket i början. Tyckte han blev lite tråkig så tog nästan inget med honom då. Igår var han helt annorlunda typ. Asglad och var med hela tiden riktigt kul och skön kille!

Martin Fontana på facebook för videon!:D



FIn blogg!

Svar: Tack !:)
Martin

2013-03-03 // 18:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback