Urkväder, hm ja

Idag när man vaknade och kollade ut så var det precis vitt ute, wooohooo.. Or not.. Inge mer med det då man gick upp och käka frukost sen gick jag och Tilde till bussen gick ut i tid idag så var där nån minut innan den gick. Trodde dock jag hade missat den för den stod inte där den brukar. Den verkligen vräkte ner snö, heelt galet man blev precis vit på kläderna. Men bussen var tydligen försenad så klart när man väl är i tid. Lite förståligt eftersom det var snökaos. Lite som sj typ. Aja den kom till sist iaf.

Väl inne på bdc började jag med en steppingklass med Victor Sho. Det gick bra har helt fastnat för steppingen! Det är verkligen askul, svårt men kul! Sedan blev det en hiphopklass med Leslie Feliciano. Det kändes asbra! Hade han i onsdags också med samma koreografi men var inte helt nöjd men idag gick det mycket bättre. Det är lite kul, han börjar känna igen mig så han vill att jag ska stå längst fram och då måste man va bra känns det som. Efter den klassen i omklädningsrummet var det en kille som var med på den som sa att han tyckte att jag var duktig. Då blev man ännu gladare och fick massa energi (fast jag var ashungrig) och det gjorde lite min dag!

Denna människan är det finaste jag har och får alla mina dagar att bli bäst!



» Maja

-Tack så mycket! :) Fin bild!

Svar: Tack så mycket!:)
Martin

2013-03-09 // 09:23:36

sv; tack så mycket! :)

2013-03-09 // 10:22:26
» Moa

Hej! Super fin blogg!
Kolla gärna in på min om du har lust!
Allt bra förresten? :)

Svar: Tack så mycket! Det ska jag göra! Jadå det tycker jag själv?:)
Martin

2013-03-09 // 12:05:42
» Linn

Kul att få läsa om din träning..å du å Tilde e så fina ihop. Både på bild å in real life!!!!

Svar: Vad kul att du tycker det! Tack så mycket! :)
Martin

2013-03-09 // 13:49:38

Sv; Haha, tack så mycket! :)

2013-03-09 // 13:53:32
» Julia

sv: tack så mycket:D

2013-03-10 // 09:51:20

gullig bild!

Svar: Tack så mycket!:)
Martin

2013-03-11 // 20:32:58

Vad fina ni är <3

Svar: Tack så mycket :) <3
Martin

2013-03-12 // 21:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback