Vilken klass!

Idag började jag med sovmorgon. Rätt skönt ibland när man inte kom i säng så tidigt dagen innen. Vi var ju tvungna att kolla på melodifestivalen igår! Hade tänkt att ta en klass idag vid halv elva, det vill säga att jag hade behövt att ta nio bussen men så blev det inte.

Åkte in lite senare och tog min första locking lektion med Ms Vee. Det var helt okej men lite jobbigt när man skulle börja kicka över huvudet med min sträckning. Annars gick den bra tyckte jag! Direkt efter den klassen var det dax för nästa. Det var en hiphop klass med Jamie Jackson. Den klassen var asrolig! Läraren bara körde och man fick lägga till sin egna stil i koreografin. Det är kul när man får göra det till sitt eget. Den klassen gick också bra dock lite ont i benet men det är inte så farligt. Nu på kvällen blev det ett litet kvällspass också. Det är skönt för många lärare har ingen styrka med på lektionerna så det får man ta tag i själv!

Här är vår fina svenska mat från Ikea igår!



» Linn

Vad du tränar! Tummen upp! Vad har du gjort med benet? Gött me Ikea-mat....

Svar: Jag lyckades sträcka mig när vi stretcha en kväll :(
Martin

2013-03-11 // 13:16:02

Tack snälla du, detsamma :)

Svar: Tack så mycket!:)
Martin

2013-03-11 // 19:38:36

sv. Tack!

Wow, du verkar ha ett roligt liv i New York! Är riktigt avis på dig :) Var försiktig med sträckningen bara så det inte blir värre bara.

Svar: Ja det är riktigt härligt!:) mja kör lite så gott de går vill inte bara sitta still!:p
Martin

2013-03-11 // 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback